fredag, oktober 30, 2009

vänskap avslutad??

det hände ju en grej i lördags som jag har tänkt på mycket och som gör mig ledsen. Jag hade liten fest igår och det var trevligt men jag tyckte det var lite jobbigt att håkan var här pga det han gjorde. Men jag pratade inte särskilt mycket med han, den enda som i princip prata med han var sofia.
men sen blev jag ledsen och till slut kom de fram att det var pga det som hände i lördags. jag pratade med håkan och han förstod inget om varför jag tog upp det nu och inte när han kom. men det är ju inte jag som ska ta upp det, det är ju han som ska ta upp det med mig och fråga om vi ska prata om det . men han förstod inte alls det. han förstår inte att jag tog det hårt det som hände. han tycker nog att det inte var nåt.
jag vet inte längre nåt med han. om jag vill ha hans vänskap kvar eller inte. jag har tyckt så bra om honom men nu känner jag inget för han, bara att han är en liten stackare som inte har några hjärnceller. Det kvittar vad man säger till honom, så förstår han inte vad man menar... säger han...
JAG FUNDERAR PÅ ATT AVSLUTA VÄNSKAPEN MED HONOM.

1 kommentar:

jessica sa...

hmm...låter som en jobbig situation. Om han inte ens ångrar sig, så hade jag tyckt att det var ett hopplöst fall! Förstår verkligen att du värderar er vänskap,är han verkligen värd DIN vänskap, med tanke på hur ni haft det förut...

Jessica