tisdag, oktober 06, 2009

blind kärlek

hur kan man vara så blind i sin kärlek så man inte ser eller vill se vad som händer. man tror att allt är bra och det är äkta kärlek från både sidorna. jag bär på en hemlighet men jag vet inte hur länge jag kan hålla tyst om den... men vad händer om jag berättar??? kommer jag krossa någons hjärta .... hur blir det med mina två vänskaper då??? för det som sker nu gillar jag inte... kanske för att jag vet hur det känns för den som blir drabbad o lurad....
egentligen handlar det inte om mig utan andra så jag kanske bara borde strunta i det... men det kan jag inte för jag vet för mycket och sen vill några prata om det... och det är på både gott och ont -...

3 kommentarer:

Diana sa...

Oj, det där låter komplicerat. Hoppas du kommer fram till hur du ska göra så att det blir på bästa sättet.

marielle sa...

svar till diana: det är inte så komplicerat som låter. men jag vill inte skriva exakt hur saker och ting är.... pga andra är inblandade.

Diana sa...

Skönt det ju! Nej, det förstår jag att du inte vill.