tisdag, oktober 27, 2009

möte

jag har precis kommit hem från ett möte. vet inte riktigt vad jag ska tycka. det är blanade känslor men antar jag får ge henne en chans till. Men det känns som om det jag berättade inte var så stort. Men det är stort för mig. det som störde mig mest var att hon verkade inte förstå när jag sa att jag finns alltid för mina vänner och lyssnar på dom så vill jag att de ska göra så tillbaka. Men då tyckte hon att jag inte ska bry mig så mycket på det och bara försöka acceptera hur sitrationen är att de inte lyssnar. Men att jag ska fortsätta och prata med dom som lyssnar på mig.
och det med pappa skulle lösa sig om jag berättade hur jag kände. men jag får ge henne en chans till... nu ska jag fika lite
16,55
jag har tänkt en del som hände på mötet idag. Jag ska byta. hon var inte särskilt proffisionell och tog inte mig på allvar. bara det att hon inte ens presenterar sig utan bara säger direkt att jag missade tiden igår och att hon ändå kunde ta mig idag för hon hade en som hade avbokat sin tid.
nä förstår inte hur hon kan ha det yrket, hon hade passat mer och jobbat med nåt med datorer eller nåt. inte med människor i alla fall
20,15
kenny ringde precis och frågade hur det var med mig. han hade hört vad som hade hänt i lördag. snällt av han och ringa.
annars idag har det inte hänt så mycket ... mest legat i sängen och tänkt en del.

1 kommentar:

Marre sa...

Vad hete hon?