måndag, oktober 19, 2009

skolan och vftn

har den sista vftn denna veckan för den här gången. Det går rätt bra där nu måste jag bara komma igång med att leda barngruppen lite mer. ,och det är det som jag känner lite jobbigt med men när jag väl gjort det några gånger så ska det nog gå bra.
sen är det skolan. har ett enskilt arbete som ska göras och en saltenta... känns som jag ska satsa på saltentan... har inte riktigt orkat med skolan innan pga andra saker... men det ska nog gå bra denna gången också eller så får jag göra om det helt enkelt... det är inte mer med det.
har inte så mycket och skriva just nu... längtar lite till den 27 oktober.... men varför får ni inte veta....
nu ska jag äta lite... hörs kanske senare igen

15,50
har varit duktig idag, har suttit och pluggat i 2 timmar. känns lite bättre nu. det kanske kommer gå bra ändå . man kan ju alltid hoppas

Inga kommentarer: