lördag, oktober 31, 2009

festat

igår vid halv 3 så mötte jag upp crille. sen gick vi till systemet sen coop, sen skulle vi till sofia och dricka lite. vi hade kul hos sofia igår sen lite senare så kom lite andra folk ditt också. trevligt sen gick vi alla till nicko som hade fest. Det var kul. Sen gick jag, nicko, monica och "storken" till b2. det var helt okey där. andreas var där, pratade lite med han. han är inte normal den killen. vi pratade om det som hände för några år sen. små jobbigt och se han bara. sen efter b2 gick jag till gulex och köpte pizza. gick o la mig vid 6 imorse. men jag har inte sovit så länge till 12 ungefär.
jag vet inte alls vad som händer idag. har inga planer. tänkte festa men systemet var stängt, tänkte inte på att det var en röd dag idag. men får se vad som dyker upp idag

Inga kommentarer: