söndag, februari 28, 2010

hotel Hilton i Malmö

I för- och eftermiddags har jag varit och firat pappas födelsedag, fast egentligen fyller han år imorgon. Vi firade den på hotel Hilton. Vi åt brunch där, man kan säga att det är kombination mellan frukost och lunch.
Jag åkte ditt med min faster. Senade möttte vi de andra där på hotellet. det var ett fint hotell. vi fick ett bord som var lite avsides de andra. De andra som var där för och äta satt i en stor matsal medan vi satt brevid, i ett mindre öppet rum (kan man nog säga det var). Men det var mysigt där. Det var mycket god frokust och lunch där. Det var kul och träffa pappas syskon med respektive också. vi satt där till halv 1 sen åkte vi hem.
Sen var jag hemma vid kvart över 1, jag gick o la mig för att jag var trött efter all den goda maten, jag vaknade för en stund sen. Jag funderar på att gå en runda sen ikväll blir det lite god mat och senare ikväll film med chokladpuddig och grädde. riktig bra och trevlig söndag är det!!!
nöjes recention från Miloo.se om brunchen på hotel hilton

Inga kommentarer: