onsdag, februari 10, 2010

duktig

idag sov jag länge. längre än vad jag egentligen skulle, skulle varit på en lektion i förmiddags men jag hoppade över den. sen åkte jag in till skolan, och gjorde littraturseminariumet. vår grupp är verkligen överambiös. ska vara noga och så. vi kollade på en annas grupp littratrursem och de hade inte gjort lika mycket. Jag tror vi lägger ner lite för mycket tid på alla våra uppgifter och så går det en del tid när vi sitter och pratar om annat, fast idag jobbade vi på hela tiden. Nu menar jag inte att man ska slarva igenom uppgifterna, men vi gör dom jätte jätte noga och det kanske man inte kan göra på alla uppgifter om man har flera olika stycken som ska göras. Men imorgon och på fredag ska jag koncerntera mig på omtentan.
imorgon ska jag sitta och tenta plugga så mycket jag orkar... så jag blir klar med det någon gång. sen nästa vecka är det uppsatsskrivning igen fast bara komplettering. Jag hoppas verkligen inte det är mycket vi ska göra, kanske hålla på med det i 2 dagar eller nåt så jag kan forstätta tentaplugga. Men det löser sig säkert. jag gör vad jag kan just nu... pluggar mer nu än vad jag brukar göra

tack jessica för den fina presenten.... Björn Borg trosor. jätte fina är de. du är för go...

Inga kommentarer: