lördag, februari 13, 2010

trevlig eftermiddag/kväll på b2

har precis kommit hem från b2. jag och håkan hade lite tråkigt i eftermiddags så vi bestämde oss för att träffas och ta en fika.Det blev på b2 när vi kom ditt blev det varm choklad.senare blev vi hungriga så vi beställde nåt och äta. senare bestämde vi oss för att stanna kvar för att titta på melodifestivalen . Det var roligt. Men det var några fler bra låtar denna gången. jag höll på 1an och 8an. sen när melodifestivalen så gick vi till hemmakväll. håkan hyrde film och jag köpte chips och läsk. och nu sitter jag vid datorn och är nöjd över hur dagen och kvällen har varit.
jag har haft ett par trevliga dagar men det tycker jag att jag är värd med tanke på allt som är runt omkring en hela tiden
nu blir det lite film.

Inga kommentarer: