tisdag, februari 16, 2010

lättnad och tentaplugg

jag kollade precis på Ladok om min mentor har skrivit in mitt betyg på min vft. Jag har inte hört nåt från honom själv men där kan man se om han har satt betyg.
Jag blev mycket lättad... jag blev GODKÄND!!! en del av er vet att jag har haft lite problem med vftn, så därför har jag varit orolig över om jag inte skulle bli godkänd och att jag skulle behöva få göra om den igen. men det behöver jag inte nu.... VERKLIGEN SKÖNT!!
jag tänker också lite på om jag ska komma tillbaka till den förskolan om 1 år. Jag trivs jätte bra med en del av personalen och med barngruppen. gillar verkligen lokalerna också. Jag får se hur jag gör, jag behöver ju inte tänka riktigt på det ännu, har ju andra tusen saker och tänka på.

idag sov jag länge, gick och la mig 1 inatt och sov ända till halv 12. jag var verkligen trött igår trots att jag sov lite när jag kom hem från skolan igår.
Idag så har vi fortsatt med vår gruppuppgift med matematiska begrepp. vi var sjukt effektiva idag.men det är bara bra.
ikväll har jag pluggat till omtentan. har läst det mesta nu. har en liten sak till och läsa imorgon.sen är jag färdig med tentapluggandet. VILL BARA ATT DET SKA BLI LÖRDAG SÅ JAG KAN GÖRA OMTENTAN så ,man slipper och tänka på den. SEN PÅ KVÄLLEN BLIR DET FEST HOS MIG!!!

Inga kommentarer: