onsdag, februari 03, 2010

planerat skolarbetet och pluggat

jag sov rätt länge idag, men det var väldigt skönt, kändes som jag behövde en god sömn, har inte har inte haft det på ett tag. Men inatt sov jag riktigt gott. Sen när jag vaknade började jag planera mitt skolabete för de kommande veckorna. det blir mycket skolarbete... litttraturseminariet som jag har lite kvar på ...sen omtentan i perspektiv på ungdom sen förmodligen komplettering på uppsatsen... jag fick ett mail från basgrupphandledaren men det var ett allmän mail till alla att vi skulle komplettera.
tänkte börja plugga till omtentan nästa vecka sen veckan därpå uppsatsen, får höra lite med theress när hon kan också annars är min plan så....
sen efter jag gjort planeringen så pluggade jag till litraturseminariet....
Det kanske inte blev så rolig läsning för er... men jag skrev detta för min egen skull....
ikväll vet jag inte vad som händer .... antagligen inget.

20,40
det blev lite till plugg ikväll. har gjort lite matte uppgifter till en lektion.Har kommit på att det är lättare att själv sitta och plugga när man vet att någon annan gör det också.Man skulle vara såhär flitig med skolarbetet varje dag då hade jag fått gjort mycket.men jag har bestämt mig att jag ska lägga ner lite mer tid på skolan alltid. vissa kurser har jag läst och varit duktig men andra mindre duktig och engagerad. nu blev det snart andra avenyn

Inga kommentarer: