söndag, februari 21, 2010

riktigt trevlig kväll igår

igår var nicko.¨håkan, tess, marcus,monica och stefan hos mig . vi kollade på melodifestivalen sen satt vi och pratade och spelade fyllespel. det var en mycket trevlig fest. sen gick vi till b2 och där var helt okey, det var rätt mycket folk där. håkan bjöd oss på shootar. sen blev det lite efterfest hos mig. det var sådär. kul och sitta och prata med håkan och stefan... :) gick och la mig halv 7 imorse och vaknade vid halv 11 så det har inte varit så mycket sömn.

sen idag var jag, håkan, tess och marus på öb och kollade lite senare kom nicko. sen gick vi till ica för att handla lite fika som vi skulle fika hos mig.
Efter ett tag kom monica också. och nu har jag precis städat lite.
vet inte vad som händer sen, får se...

förresten det gick jätte bra när jag skrev omtentan igår. jag skrev på allting och ganska mycket. det kändes så himla bra när jag var färdig

3 kommentarer:

Ronnie sa...

Tja! Kul att läsa att du haft roligt och no tjafs!!! Jag kollade åxå festivalen igår, var faktiskt enig i bidragen som gick rätt till finalen! Då får du ta dig lite mer sömn, inför skolveckan Marielle!

Har sänt bilder till dig på mailen, å du - se till att få på dig de där trosorna snart. Det kommer snart att växa spindelväv på dem, om du ej ökar takten...

Kram Jessica

Marielle sa...

hejsan !!
jag tycker inte darin skulle gå vidare. men den andra låten var bra.
fina bilder på dina pågar. samuel har blivit stor. kram

jessica sa...

Tack för det!! Ja, de är två härliga och fina guttar vi har fått! :) Samuel växer så det knakar, och han är väldigt förståndig, så där kan man ju lära sig ett och annat...

Tack för svaret ang trosorna, bra då vet jag!

Stor kram
natta...