lördag, februari 27, 2010

om fredagen

sov som vanligt länge, vaknade vid 12,30 gick upp då och satte med vid datorn. sen vid 3 tiden så träffade jag sofia och crille i stan. vi skulle fika på grappa. Det blir club sandwich och så drinkar som crille bjöd på. vi satt där rätt länge. Sen gick vi till systembolaget och handlade cider. sen gick jag hem och sov en timme.
sen på kvällen var jag hos crille. det var rätt trevligt. Sen blev det utgång på b2. det var väldigt mycket folk där, vi fick vänta en stund innan vi kunde komma in. Det var trevligt där, håkan köpte en drink till mig som var mycket god... undra vad den heter ???

sen vi 2 när de skulle stänga blev det bråk, först var det bara mellan 2 person men 5 minuter senare utbröt ett stor slagsmål inne på b2. Det var många personer iblandande. glas krossandes och vakterna sa att alla skulle gå ut. Men det kändes ju inte så kul när bråket fortsatte där ute men som tur var poliserna snabbt på plats. Jag och håkan och crille gick fort där ifrån.Men vi golex blev jag ledsen, pga det som hände på b2. Har ALDRIG varit med om nåt värre. Jag vet inte varför jag blir ledsen när jag ser folk som bråkar... men det är jobbigt och bli ledsen över det. Idioter finns ju överallt. Sen efter golex gick vi hem till crille och åt pizza.
skriver vidare sen. nu ska jag handla med crille....
22,20
det som bara skulle vara att crille och jag skulle handla, blev ett besök på b2 med middag och melodifestivalen. först tog jag cider o crille öl . senare kom håkan ner, vi satt och pratade sen blev vi hungriga så det blev middag ,tack crille för att du bjöd mig på middagen!! sen efter det melodifestivalen, tess och marcus kom också ner en runda. Och nu har jag nästan precis kommit hem.... nu blir det bara och ta det lugnt.,är rätt trött ikväll.

Inga kommentarer: