tisdag, februari 23, 2010

calle+ faster

jag pratade precis med calle. Det är alltid kul och prata med honom fast vår kontakt inte är som den var innan. men det blir ju så, han har sitt och jag mitt. Men han är en av mina äldsta vänner, har känt han väldigt länge.vi pratade lite om varje, vad som händer i hans liv och mitt liv typ. kul nyhet om David. du blir säkert en bra pappa.(känns lite konstigt att tänka den tanken) så nu är det en till som jag känner som ska ha barn till sommaren.

Det är en sak som jag inte har berättat för er, det var lite hemligt innan men till sommaren ska jag bli faster!! ska bli kul . är verkligen glad för min bror Daniel och hans sambos skull ... ni kommer bli jätte bra föräldrar.

2 kommentarer:

Jessica sa...

och du kommer att bli en underbar faster...:)

Grattis!!

Marielle sa...

tack så mycket :)