söndag, februari 07, 2010

melodifestivalen

Jag har inte skrivit på några dagar, jag har väl egentligen inte så mycket och berätta om. Var på fest hos monica i fredags. I början kändes det konstigt när alla var där med tanke på allt som hänt. Men det kändes bättre sen. Det var rolig kväll, trots det som hände.
igår var nicko, monica, andreas och jörgen här och tittade på melodifestivalen. Tycker det blir sämre och sämre för varje år tyvärr. Sen satt vi och pratade lite och drack. var en runda på b2 men det var inget kul där. inget folk man kände där.
sen köpte jag en pizza på golex sen gick jag hem....jag sov oroligt inatt, vaknade oroligt och sen tog det en stund innan jag kunde somna om.

idag vet jag inget som händer,borde plugga det sista på matten, får se vad som händer sen.

Inga kommentarer: