onsdag, september 02, 2009

tomt

jist nu känns det väldigt tomt och ensamt....jag vill bara sova och vakna igen när allt är bra igen....hur mycket smärta ska man behöva ta här i livet ????
känns som mitt liv är meningslös just nu... kvittar vad jag gö så käns det inte kul. förhoppningsvis kommer skolan kännas som meningsfull.... men vad är det för liv man har om det ändå man har är skolan..., allt annat känns skit....
önskar så många gånger att jag kunde byta plats med min älskande mamma.... hon förtjänade att leva mycket mer än jag. hon hade vänner som älskade henne, jobb som hon trivdes med . men vad har jag??? inte mycket.... bara svek, intriger, brustet hjärta på flera olika sätt... jag måste göra en sak nu ... annars går jag under

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Nu blir jag riktigt orolig och otroligt ledsen Marielle!Vad är det som har hänt/vem är det som har fått dig att må så här dåligt??

Din plats på jorden är så mycket viktigare än du tror, du är speciellt utvald att "överleva" och du är en otroligt fin person med massor av fina egenskaper!

Jag hoppas och önskar att dem i din närhet ser dig och tar hand om dig, det behöver du, om jag bara hade bott närmare...

Du klarar mycket mer än vad du tror, och vi andra behöver dig!

kram

Marielle sa...

svar till annonym:
du behöver inte vara så orolig för mig. jag blev ledsen och är fortvarande ledsen för att en person som står mig väldigt nära vill vara för sig själv ett tag och när den personen sa det så kändes det som den personens och min vänskap skulle avslutas för gott. men så var det inte riktigt.jag är så oerhört glad att du bry dig min älskade kusín och orkar fiinnas där för mig. du är underbar!!!kram