lördag, september 19, 2009

förstår mig inte på vissa människor

men då är det väl som det ska vara. men det som jag sa förra gången när allt blev för mycket för mig och jag sa verkligen vad jag tyckte om mina kompisar det står jag för till 100 % för det är verkligen sant. det var någon igår som frågade om jag kom ihåg vad jag sa då förra gången. det är dags att de vaknar upp nu annars kan det vara.
annars var det faktiskt kul på festen, inget bråk, tjafs... vi hade bara kul, spelade fyllespel, lyssnade på musik och satt och pratade. sen vid kvart i 1 gick vi till b2. det var rätt kul där . mest yngre folk där men det brukar nog vara det på fredagar... sen efter b2 så gick vi hem till mig, folk hade lite saker hemma hos mig. de stannade kvar en stund. en kille hjälpte mig med vasken , hade lite stopp i den men nu är det fixat. de som stannade nån timme var sofia och crille. vi satt och snackade lite. vi var nog lite smådeppiga och trötta i slutet. men det var faktiskt en mycket trevlig kväll... ÖNSKAR BARA VI KUNDE HA SÅDANA BRA KVÄLLAR LITE OFTARE

Inga kommentarer: