söndag, september 27, 2009

krogsvängen

det blev inget för mig. men vi festande hos crille. det var faktiskt väldigt kul till den sista halv timmen... då det hände igen.... men jag och diana gick och vi gick till stan,.... sen satte vi oss på stensson trappan... pratade lite med jonas. killarna från enyoy höll på att packa in sina saker i sin buss... jag o diana satt på stensson trappan och pratande när keybord killen i enjoy började prata med mig... och sa du var där förra året men inte i år... så sa jag varför.... så frågade han om juldagen... så sa han att dom kanske kommer spela då berodde lite på tingvalla.... sen var det inte mer med det... han gick till bussen och jag fortsatte prata med diana... sen kom han igen senare.,..och sa att nån har spanat in dig om kommer till er nu..... sen gick han till bussen .... mycket riktigt kommer en kille eller rättare sagt en gubbe ...och sätter sig brevid mig... vi småpratar lite... jag frågar hur hade du det ikväll ... har du hittat nån ikväll ? nej säger han men ni kanske kan hjälpa mig.... sen är jag bara kort mot han och typ säger till han att han ska gå men han sitter kvar brevid mig... keybord killen har åkt iväg i detta laget... undra vad han har sett... om han sett gubben spana in mig eller hur han var inne på stensson....
men sen gick jag o dina .... sen kom äckliga taximännsiska.... jag var rätt otrevlig mot han...och nu sitter jag här.... kan bara säga att keybord killen gjorde lite av min kväll... att han uppmärksammande att jag inte var där... jag menar han är ju på så många andra ställen och träffar folk... hur kan han komma ihåg mig????

enjoys video .tommy
http://www.youtube.com/watch?v=rEoAbUFRNNo&feature=channel

Inga kommentarer: