torsdag, september 03, 2009

ledig dag

men jag borde egentligen sätta igång och läsa en bok som ska redovisas i nästa vecka... men känner inte för det idag. ska bara ta det lugnt idag. göra det jag känner för. går även och funderar i mellanåt. man kan behöva såna här dagar i bland också. tror jag hinner med och läsa boken klart ändå.
jag respekterar det du vill och ha sagt till mig men det känns tomt utan att kontakt med dig nu på ett tag. det är du som får ta första steget nu och kontakta mig. men du ska veta att jag tänker på dig. jag hoppas att det löser sig för dig. jag finns kvar här och väntar.jag vet inte om du läser detta... jag hoppas det...
kommer inte på mer och skriva men kanske skriver mer sen.
22,35
har börjat läsa i den boken som jag har redovisningen på i nästa vecka. glömde och berätta att igår kväll träffade jag jörgen. han kom hit, vi satt och pratade och kollade på tv... trevligt :)
känns fortvarande tomt... känns jobbigt när jag tänker på det...

Inga kommentarer: