tisdag, september 22, 2009

Jag får liksom ingen ordning

"Jag får liksom ingen ordning på mitt liv
det kan va så förfärligt
det kan va så bra"
Från winnerbäcks låt jag får liksom ingen ordning

så är ungefär mitt liv, ibland kan mitt liv vara ett helvete eller riktigt jobbigt. och få gånger väldigt bra. tyvärr har jag inte så många lyckliga stunder i livet, det var typ när jag tog studenten, kom in på högskolan... men även andra små tillfällen.
och sen allt det dåliga men det vil jag inte ta upp nu-. blir bara tråkig läsning då
just nu skulle jag säga att mitt liv är mindre bra, saknar en väldigt god vän, har inte så bra kontakt med min familj, har några vänner som inte ställer upp för en.
Men jag har också några få personer i mitt liv som gör att jag orkar detta: min kusin... tack för alla fina,roliga jobbiga telefonsamtal. du är en underbar person som förtjänar det bästa!!
diana- du betyder också mycket, vi kan dela våra tankar och funderingar och så har vi högskolan tillsammans. där betyder du också mycket, jag kan fråga dig om det är nåt där som jag är osäker på.
martina. du kommer alltid finnas i mitt hjärta... finns inga ord för vad din vänskap betyder för mig.
J: du skulle finnas bland dessa underbara människor. och det vet du att du gör egentligen. men stundtals känns det bara jobbigt,saknar ditt sällskap,
utan er 4 personer vet jag inte vad jag skulle gjort... ni är guldvärda i mitt liv.
20,10
innan idag var jag på dåligt humör, var nere och deppig. men sen vid fem tiden så träffade jag diana. vi gick till vår klassiker ställe. fikade och hade trevligt. det blir alltid några timmar vi sitter där men vi har alltid nåt och prata om. pratade också med jonas där, som vanligt jobbade han. tiden går verkligen snabbt när jag träffar diana. och så blev jag på bra humör, vilket jag inte var innan.
men diana det får vi ta och göra, åka till hekules i lund och festa.
nu ska jag kolla facebook.... och sen vid nio kolla på andra avenyn :) sen får jag se vad jag gör

3 kommentarer:

Diana sa...

Du vet att du alltid kan komma till mig om det är något. Ställer alltid upp! Du betyder mycket för mig också! Kram

Jessica sa...

Oj, vilka fina ord Marielle,jag blev väldigt rörd! Tusen tack, du betyder otroligt mkt för mig, och jag är stolt över dig!

Jessica

marielle sa...

svar till jessica: jag menar verkligen varje ord, även om jag är dålig på att säga det. du är underbarast på jorden