måndag, september 07, 2009

arbetslagsmöte

åkte in till skolan idag vid 10 och träffaade mitt arbetslag. vi ska ju leda en lektion utifrån en bok. så vi träffades idag och pratade om hur vi skulle göra på vår egna lektion. VI kom fram till bra saker. tror det blir en bra lektion vi kommer ha. men det åtestår och se på torsdag.
ananrs händer det inte så mycekt idag. får se vad jag hittar på.
sitter just nu på skolan och skriver.väntar på tåget. sen sjka jag åka hem och äta lite. sen får jag se vad som händer. kommer inte på mer och skriva men jag skriver nog mer sen.
21,20
har sålt mina gamla kursböcker. känns skönt och bli av med dom plus att jag tjänar lite pengar på det också :) sen efter angelica varit här så fick jag ett ryck att jag skulle sortera och sätta in mina papper i pärm så nu har jag gjort det också . har precis också satt in en annons på blocket att jag vill sälja mina gymnasiböcker. hoppas nån vill köpa dom...

Inga kommentarer: