torsdag, september 24, 2009

tid

jag behöver tid och tänka på saker o ting. det var nåt inatt som fick mig och inse att jag kan inte ha det så här längre. jag kommer gå under då eller nåt om det fortsätter. ska iväg till skolan nu så det blir ett kort inlägg , har inte sovit mycket inatt, får se hur jag gör med allt
22,50
åkte till skolan imorse.jätte trött var jag. men var tvungen och åka till skolan för vi hade redovisning idag på vår engelska artikel. jag var inte nervös innan men sen när jag skulle börja berätta vad jag skulle säga så gick det inte så bra, staka mig och så... men i stort sett gick det bra. sen vid 13,00 kom jag hem till eslöv igen, kollade internet sen gick jag och sov.... var jätte skönt . sen gick jag till en kompis, satt och pratade en stund. sen gick jag hem och åt och nu ikväll har jag tittat lite på tv

2 kommentarer:

Jessica sa...

Glöm inte att tänka på de positiva i livet också Marielle!

Tänk på allt gott du gör för dina vänner och hur mycket det betyder för dem, att du faktiskt är en person som lyssnar och ger stöd.

Tänk på hur mycket du underlättar livet för din far, även om det inte alltid är frivilligt, du kan alltid ha gott samvete, även om det inte alltid känns så...

Tänk på att du kommit in på just den utbildningen du önskat, tagit steget att utmana dig själv, och att du fixat alla dina tentor. Du ska vara stolt över dig själv, och inte underskatta dig själv!

och mycket mycket mer....
kram

marielle sa...

det var fint skrivit Jessica.
nä. jag får nog inte glömma bort det positiva i mitt liv. men det är lätt och göra det när man har mycket negativt runt omkring sig.
Men jag är stolt över mig själv på en sak att jag klarar utbildningen utan någons hjälp, även om det skulle vara kul om någon hade visat intresse för vad jag gör på utbildningen och för mina tentor.
hoppas du får en underbar helg. kram