tisdag, september 08, 2009

har haft en riktigt bra dag

åkte till skolan vid 12,05 och sen träffade jag mitt arbetslag en kort stund. sen vid kvart över 1 så började föreläsningen om populärkultur i förskolan och i skolan. kändes ovant och sitta på en föreläsning, var ju några månader sen sist. den var rätt intressant föreläsningen. sen vid 16,15 var jag hemma i eslöv igen och skulle då träffa diana på b2, fikade där, åt bakad potatis och kyckling curry röra ... mycket got. vi satt och pratade rätt länge där. sen vid 18,15 kom Jonas. kul och se han igen.
sen en liten stund senare så gick vi men diana och jag stod kvar utanför b2 och pratade en stund till ... var bara en sån kul grej som hon berättade.även om det inte var så roligt för henne just då.
sen efter det gick jag till kvantum skulle handla lite och då träffade jag på crille. han kom körades i sin mini cross.... :) kul och se han igen, var ett tag sen. han har ju varit iväg. så pratade en del med han medan vi handlade. sen nu sitter jag bara här och tycker dagen har varit väldigt bra.

1 kommentar:

Diana sa...

Haha, nu i efterhand är det roligt men just i den stunden ville jag bara försvinna :) Kul att träffa dig idag vännen :)