söndag, september 13, 2009

lugn och skön söndag

har nästan precis gått upp, skönt och sova lite. men vid elva ringde en person om annonsen som jag satt ut på blocket. han skulle höra lite om boken sen ringa tillbaka om det var rätt bok han skulle ha. hoppas jag får den såld :)

igår blev det lite fest . på dagen verkade inte som det skulle hända något särskilt men till slut blev det fest hos daniel. det var trevligt ... blev en hel del festande....sen vid halv 1 skulle vi gå ut men det tog lite tid. jag gick lite före dom andra för jag mådde inte så bra, behövde frisk luft, stå ute en stund, sen kändes det bättre. gick till b2 , träffade håkan där, pratade med han och nån annan .... sofia och dom var där men pratade inte så mycket med dom... men senare så fick jag veta vad som hade hänt, vad är det för idioter som tar någons rullstol...??? den hade stått i trappuppgången så den stod ju inte ute. Men när b2 stängde så såg jag att polisen var vid crille och dom... jag blev lite orolig, visste ju inte då vad som hade hänt... sen ser jag att polisen hjälper crille in i polisbilen då går jag fram och frågar vad som hänt, polisen säger att hans väska är snodd. då förstår jag att det var rullstolen som blivit stulen. så polisen skjutsade hem crille och de andra skulle möta honom där hemma... (jag följde inte med för det hände en grej men det är en annan historia som jag inte tar upp nu) Men annars var det en mycket trevlig kväll.

idag blir det bara och ta det lugnt. har precis lagt ut en annaons på blocket om att jag vill sälja en bok .men nu ska jag ta och äta
min annons på blocket
http://www.blocket.se/eslov/Epos_Historia_23568503.htm?ca=23_2&w=0

Inga kommentarer: