tisdag, september 15, 2009

saknar

saknar kontakten med dig. det känns tomt utan din kontakt. idag händer det nog inte så mycket, ska in till Lund och fixa tågkort i alla fall så jag får det billigare för att jag 'är student. kan tyvärr inte fixa det här i eslöv. kommer inte på mer och skriva...
16,40
nu har jag varit duktig. har varit inne i lund och fixat tågkortet. åkte hem, fikade i stan och gick sen och handla lite gott tills ikväll. sen när jag kom hem så blev jag rastlös så jag började putsa mina fönster och sen fortsatte jag och städa... så nu är det gjort.... :) nu ska jag bara ta det lugnt
såg precis att jag hade fått en kommentar i dagens inlägg. väldigt kul och höra att min blogg är uppskattad.
22,25
fick en jobbig känsla nu. det känns bara så tomt och ensamt... saknar dig mer än du tror

6 kommentarer:

Anonym sa...

skriv mer, snälla.... älskar att läsa dina tankar , åsikter och meningar.

kram vännen

Marielle sa...

svar till annonym:
det var väldigt kul och höra att du tycker om att läsa min blogg. men nu blev jag nyfiken vem du är... om du inte vill berätta här så får du gärna skicka ett sms, mail till mig och berätta vem du är.

Anonym sa...

Hej! Nej, jag vill gärna vara anonym ett tag till... tycker det viktigaste är innehållet i vår kommunikation, och inte vem vi just är. Som någon skrev, så behöver du någon som bryr sig om dig,och som du sjäv skrivit, är ärlig mot dig. Den personen är jag, så det får du nöja dig med så länge....

Om du vill ha min åsikt om något speciellt i dina inlägg, så fråga bara till vännen, så får du ett ärligt svar, rakt från hjärtat, på gott och ont.

kram Vännen!

Marielle sa...

jo. det är ju sant i och för sig. men känner du mig privat eller bara genom bloggen?
hur ska jag veta att du är ärlig mot mig? när du inte vill berätta vem du är. missförstå mig nu inte... jag är glad att du skriver kommentarer och att man kan dela tankar och funderingar med varandra. men för mig känns det lite olustig och skriva till dig... för jag vet inget om dig... du kanske bara läser min blogg för att " gotta" dig i mina problem... jag tror inte det är så men jag hoppas du förstår vad jag menar

Anonym sa...

hmm, du får helt enkelt lita på mig. Om du tycer att det är obehagligt eller inte önskar mina åsikter/kommentarer, så säg till mig.Det är inte min avsikt att skapa mer obehag för dig.

vännen

Marielle sa...

klart jag vill att dú ska fortsätta läsa min blogg och få dina kommentarer.