torsdag, september 10, 2009

småjobbigt

just nu är det lite småjobbigt. ringde hem till pappa innan. vi pratade inte särskilt mycket men sen frågade han mig vad jag gjorde på lördag om jag kunde komma hem då. men sen ringde jag ochy sa att jag kunde komma hem imorgon istället. Han sa att han hade nåt jobb till mig, bara det inte är och måla igen. känner inte alls för det imorgon. det ska bli både ock och komma ditt. var ett tag sen jag träffa pappa men sen när jag kommer hem så ska jag alltid hjälpa han med något. jag kan inte bara komma hem bara för att " vara" där.
men nog om detta....
idag hade vi redovisning och det gick. bra. annars är det som vanligt i skolan , är kul och komma tillbaka till de gamla rutinerna igen.

KAN INTE DEN JOBBIGA KÄNSLAN FÖRSVINNA NU!!!
har städat lite nu och lyssnar på musik för att skingra mina tankar

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hmm, du vet vad jag tycker. Det är lördag och din lediga dag!!

Trevlig Helg!

Marielle sa...

svar:
jag tog det idag istället... kändes väldigt bra att jag gjorde det