lördag, augusti 29, 2009

pratade engelska igår

igår var jag på fest hos pontus. vi var 10 stycken. det var helt okey där. sen gick vi till b2 sen. det var småtråkigt i mellanåt. har inte så mycket gemensamt med de som är 18-20 år. men träffade på några irländare , de var ganska trevliga i början men jobbiga i slutet... frågade bara om jag skulle ha efterfest och om jag var singel.... men det gick faktiskt rätt bra och prata engelska igår :)
22,15
har en riktigt skön kväll för mig själv. sitter och kollar på kristallen på svt play och myser med lite chips till.... sen blir det nog någon film.
jag trodde det skulle kännas tråkigt och vara hemma een lördag kväll för det var ett bra tag sen jag gjorde det. annars har jag alltid gjort något både på fredag och lördag kvällar....
imorgon händer nog inte heller så mycket.... men nu ska jag titta vidare på kristallen....

Inga kommentarer: