söndag, augusti 09, 2009

längtan

jag längtar till skolan nu. ska bli kul och börja komma igång igen. komma in i vardags rutinerna.det har varit en hyffsad sommar och den har gått ovanligt fort., har jobbat lite och haft semester.

igår var jag på fest hos jennie, det var helt okey där. var rätt många yngre folk där. sen skulle vissa till björka loge så några följde med crille hem.... sen gick jag ner till puben... träffade håkan, marcus och tess där.det var kul där, senare kom crille,tom och nicko också ditt. sen ville håkan att vi skulle komma ditt på efterfest, han åkte i förväg i en bil och vi andra fick gå... men när vi kom ditt så hade håkan däckat trots att jag hade pratat med han 10 minuter innan vi var där... så det blev ingen efterfest, var trvungen och låna nickos toalett ... satt där och prata en liten stund innan jag crille och tom gick hem igen.... jag ringde jonas... gick ditt, pratade lite i hans säng.... sen nu idag har jag bara sovit bort hela dagen... var faktiskt skönt och göra det... och ikväll händer inget... behöver tid och tänka på saker och ting... men det var i alla fall kul och träffa jonas inatt :)

4 kommentarer:

Diana sa...

Vad kul att det är någon som längtar till skolan :). När börjar du? Kram

marielle sa...

svar till diana: den 1 september. du med väl? kram

Diana sa...

Enligt mitt schema börjar jag inte förrän den 7e september men vet inte om det stämmer än. Kram

marielle sa...

ojdå. det var ett tag till dess,,, kram