fredag, augusti 07, 2009

Lill- babs

Jag tänker inte välja sida!!! så är det bara. jag kommer vara bådas vänner. jag är trött på att stå mellan två personers konflikter. jag umgås med vem jag vill....men det är kanske så att man ska vara ifrån varandra... pga andras konflikt... för det verkar som jag måste välja sida...????jag vill ju inte behöva göra det-
jag hade en trevlig kväll.... är trött så snart ska jag gå och sova. kanske skriver mer imorgon

15,00 LILL-BABS I TROLLSJÖN 6/8-2009
igår var lillbabs i trollsjön isället för Lars berghagen. det kom jätte mycket folk. Kul och se lillbabs... hon sjöng sina kändaste låtar. fick en autograf av henne :) träffade pappa där så vi satt och åt lite våfflor sen jag tillbaka till mina vänner. efter trollsjökväll så följde jag med till rönneberga, satt och drack lite där... var trevligt

2 kommentarer:

marre sa...

Bra att du inte har valt sida ! Det är bättre att vara vänner med de båda och minsta skitsnack så säg att du inte är intresserad av att höra

marielle sa...

svar till marre :
ja, jag tycker ju inte jag ska behöva göra det och tänker inte göra det i heller. saknar dig marre!!!!