lördag, augusti 01, 2009

om fredagen

på dagen gjorde jag inte så mycket, kände mig rätt trött men jennie ville hitta på något, efter en viss tvekan så ville jag till slut göra något.
sen var jag tveksam om jag skulle följa med ut och äta på castrum med Sofia, Håkan, jennie, och nån till... kände både ock för det. men till slut med det där med att jag följde med. gick först hem till crille och satt och prata med han och sen vid 19,00 gick vi till castrum och åt. det var väl helt okey där. sen efter det så gick jag och jennie och jennies dejt hem till mig och festade. vi spelade fyllespel och lyssnade på musik. smsade och frågade tomas om han hade bestämt sig om han skulle komma... det skulle han.... sen när han kom så spelade vi kort, hade roligt. det var faktiskt jätte kul.... sen vid 01,45 kom nicko, teress och Marcus hit, de hade varit på b2. jag skulle egentligen ditt men eftersom det var skoj här hemma så strunta jag i det.nicko och dom var här till 03,15. sen fortsatte vi andra och spela kort. sen vid halv 5 gick jennie hem och tomas stannade kvar och pratade en stund. sen städade jag lite sen gick jag o la mig vid 06,00 i morse.

är trött idag, är nog efter allt festande. känner det i kroppen, brukar inte vara såhär trött... det är lördag kväll men jag ska bara ta det lugnt. orkar inte göra något. ska kolla på film sen.
22,40
väldigt skönt och bara ta det lugnt ikväll. har inte gjort något vettigt alls idag, har varit trött hela dagen. nu sitter jag och kollar på wallander.

Inga kommentarer: