lördag, augusti 15, 2009

trevlig kväll igår


det var en mycket trevlig kväll. underbart roligt och träffa martina igen. vi var hos diana igår. satt och pratade ... vi var några stycken. sen vid 22,00 började sexpartyt sen när det var slut gick vi till b2. var jätte mycket folk där och en hel del som man kände där. var faktiskt mycket kul där, bra musik och trevlig folk ute... så det blev en lyckad kväll igår.

sen imorse gick jag hem till jonas, låg och pratade en stund innan vi somnade.
och nu så har jag kommit hem, fick lite cider av jonas.... jättte snällt av honom. för jennie ville hitta på något ikväll och så hade jag ingen dricka så jag fick av jonas :)
så ikväll blir det fest igen... nu ska jag snart äta och sen ta det lugnt ett par timmar innan det är festdags igen

Inga kommentarer: