söndag, augusti 23, 2009

söndag

helgen har varit rätt bra . i fredags var jag på kräftskiva hos crille. det var trevligt. gott och äta kräftor och räkor. vi hade det rätt trevligt men som vanligt händer det alltid något... håkan bara gick där ifrån. sen vid 00,00 gick jag ner till stan till b2. träffade håkan, monica och mattias där. senare kom sofia och jennie... håkan blev jätte lesen så mattias och monica körde hem med honom... det var väl sådär på b2. men det var nog bara för att jag blev lesen där, tänkte på min pappa, hur han är med mig. sen efter jag slutat gråta så gick vi till tre kronor, var fortvarade rätt ledsen men försökte inte tänka på det för kompisarnas skull... sen efter 3 kronor blev det efterfest hos crille... det var trevligt :) sen vid 05,00gick jag hem och sov

igår så hände inget på dagen sen på kvällen var jag på fest hos monica. var jätte trevligt. sen gick vi till b2, men de andra gick hem igen. träffade några andra där.
men efter b2 så blev jag lesen igen.... gick till mitt hemliga ställe och satte mig där. jag var så lesen så jag rev i sönder ett foto som jag hade på min bror och mig.... jag hade några bilder på familjen och så på mig och min bror.
sen långt om länge så gick jag hem... satt vid datorn en stund. sen gick jag och la mig
idag händer nog inget... :(

Inga kommentarer: