måndag, augusti 31, 2009

ny vecka

idag har det inte hänt så mycket. skulle äta lunch med monica men det blev inställt i sista stunden.... synd. men det får väl bli nån annan gång. gick och handlade istället och sen var jag bara hemma och tog det lugnt. gick till tåbellund vid 15,00 och pratade om en del grejor och fick utskrivit ett recept... gick till apotektet för att hämta ut det jag skulle ha där. sen har jag bara varit hemma idag....
imorgon börjar skolan... det ska bli kul och komma igång igen men det blir inte så många "lektioner" som vi kommer ha denna kursen... mest självstudier. annars vet jag inte nåt som händer i veckan.... lite tråkigt faktiskt men får hoppas att något kul dyker upp

1 kommentar:

Mocki sa...

Klart det kommer fler gånger ..Tyckte det med var synd att jag fick ställa in det ..