torsdag, augusti 13, 2009

brev till er som jag festar /umgås mycket med

vet inte var jag ska börja... tråkigt att det har blivit som det blivit men allt är inte mitt fel... det är ert fel också . jag försöker ställa upp, finnas för er när ni har kärleksbekymmer och då kommer ni oftast till mig och vill prata av er och kanske få nåt råd. jag är sån som person som gärna vill hjälpa till om jag kan men jag ORKAR INTE mer och särskilt inte när jag inte får nåt för det.... ni kallar mig falsk, att det är jag som är boven i dramat hela tiden men det finns andra som också är det. jag är inte falsk men någon gång kanske jag inte har gjort saken bättre mellan er och det är jag ledsen för nu... men jag är inte felfri...
jag tycker också saker är jobbiga ibland och VILL INTE egentligen bli iblandad men ni kommer till mig och snäll eller dumsnäll som jag är så lyssnar jag och finns för er... men VAD får jag när det är bra mellan er.... inget får jag.
jag menar inte med detta brev att det är synd om mig eller nåt sånt men ni kanske borde tänka efter lite mer än vad ni gör och det gäller ÄVEN mig. jag sköter inte alla kort rätt alla gånger. men jag är långt ifrån ensam men ändå är det jag som får allt när det händer något!!!
men nu handlar detta brevet om mig och hur jag känner för allt mellan våra vänskaprelationer.
DET ÄNDA JAG VILL ÄR ATT NI SKA VISA LITE MER ATT NI BRY ER OCH ATT JAG BETYDER NÅT FÖR ER OCH INTE BARA NÄR DET ÄR PROBLEM I ERA RELATIONER!!!!

4 kommentarer:

Mocki sa...

Nej allt är inte ditt fel kvittar vad de säger ... och jo jag bryr mig o vill inte att dina tårar ska rinna... vet att jag med kommit till dig när jag harft problem o jag hoppas verkligen att du känner du kan komma till mig vad det än gäller .. jag finns där för dig som du finns för mig!!!!Finns där även när det inte gäller problem o vet att du med gör det samma för mig ju ...Kramar om dig

Marre sa...

Inte ska du ta åt dig. Du vet om inners inne att det inte är ditt fel. Tycker synd om dig. Men bra av dig att du skrev av dig! Mycket starkt av dig ! Finns för dig om det är något. Kram

marielle sa...

svar till marre:
nä, jag vet att jag inte ska ta åt mig ,men det är inte så lätt och tänka att jag inte ska göra det ibland.jag kände att behövde skriva det, vet att några läser mina blogg som jag umgås med. jag vet att du finns där och det betyder jätte mycket. finns för dig om det är nåt, det vet du,min älskade vän. kram

marielle sa...

svar till moncki:
klart du ska komma och prata med mig om det är nåt, det vet du att du kan göra... men det jag känner att jag vill få nåt tillbaka...
tack, vet att du finns där :) kram