söndag, augusti 16, 2009

gårdagen

igår hände inget särskilt. jennie kom vid 20,30. vi drack lite cider och satt och pratade . men jag var rätt trött och sliten sen efter fredagen... sen vid 23,30 så gick vi till crille. bengan,eva och tom kom också ditt. sofia var också där. det var rätt roligt i början men sen började det spåra ut. pinsamt och betee sig så när man är 50+ men de var också rätt fulla. jag var rätt trött, orkade inte vara på partyhumör. sen vid 03,30 så gick jag hem och de andra skulle till kolonin...

idag ska jag nog bara ta det lugnt.... pappa ringde, han trodde han kunde ge mig dåligt samvete. han tyckte jag hade kunnat komma hem och städa till honom i torsdag... bara för att han håller på att jobba mycket nu, det är ju skördetider... men han jobbar ju inte lika mycket som förra sommaren, då han jobbade 12-14 timmar varje dag i 2 veckor. jag tycker han kan be siv om hjälp också men jag vet att pappa gillar och ge en dåligt samvete....

Inga kommentarer: