måndag, augusti 24, 2009

HIF och b2

har suttit i telefon nu i 1 1/2 timme...men nu är allt fixat och det känns bättre... hoppas bara mitt studiemedel kommer snart... men skönt och inte behöva oroa sig för detta längre.det kommer lösa sig.men nog om detta nu...
igår kväll var jag på b2 med diana. fick höra om bröllopet och se korten därifrån, var kul och se dom,. satt och kollade på fotbollen också. tråkigt de förlorade :( det var några stycken där som satt och åt. vad gott det såg ut och äta fondue, har bara gjort det en gång när jag var mindre. ska kanske göra det igen om det inte kostar för mycket???

och nu ska jag ska snart till skolan och hålla på med omtentan... är så trött på den nu... pga av vissa människor i gruppen... men men det är som det är....
hinner inte skriva mer nu... kanske skriver mer senare idag
21,50
tänker och tänker... känns tråkigt och tomt ikväll. pappa har inte ringt ännu... jag kommer nog vänta tills onsdag kväll innan jag ringer han... känns bara jobbigt och behöva tänka på det och allt annat som snurrar i mitt huvud.
"jag får liksom ingen ordning på mitt liv" det känns verkligen så just nu. kvittar vad gör man gör så blir det ändå bara fel....

Inga kommentarer: