måndag, november 08, 2010

snart börjar en ny kurs

på torsdag börjar min nya kurs matematik från början 2. Vet redan att mina föreläsare kommer och vara bra... har redan haft dem när jag gick oblikatoriska matematik kursen. Men det som är skönt att det inte är så mycket gruppabeten i denna kursen, 3 stycken bara. 2 är examinerade och de verkar faktiskt inte så stora. Trodde denna kursen skulle bli tuff med mycket föreläsningar och långa skoldagar men den var helt okey, lite tuffaren dock än den kursen jag har läst färdigt nu, reggio emilia kursen.
jag har precis suttit och kollat efter böcker jag behöver i kursen, en del kan jag ladda ner och någon hittade jag på blocket... och så har jag frågat en kompis om en bok, så till slut kommer jag nog få ihop de flesta böckerna i alla fall.
tror denna kursen blir helt okey ändå, valde denna för att jag hittade ingen annan kurs som intresserad mig mer, vilket jag tycker är dåligt... att malmö högskola har inte mer fristående kursen i barn och ungdomsvetenskap än vad de har... men men ... den skolan är ju som den är... nu tror ni att jag tycker den är skit. men nädå, den är bra men har sina stora fel också lite här och var... tyvärr

Inga kommentarer: