onsdag, november 17, 2010

muntlig examination

idag hade jag min muntliga examination om begreppet volym. Det är sjukt hur nervös jag kan vara innan och sen under redovisningen. När jag skulle läsa min del så gick det bra i början men sen gick det lite sämre. Jag pratar för fort. Men trots att det gick sådär idag så tycker jag ändå att jag har blivit bättre på att prata inför folk sedan jag började lärarhögskolan. Träning ger färdighet. Men jag kommer nog alltid vara nervös... faktiskt lite jobbigt.. men men det är väl bara och lära sig hantera sitrationen.
Nu har jag lite ledig från skolan, men några saker som jag ska läsa in också....

4 kommentarer:

marre sa...

SITUATIONEN!!!

Marielle sa...

jaja... jag vet att jag skriver stavfel och sånt i bland men det får man leva med om man ska följa min blogg. jag skriver från mitt hjärta och då blir det stavfel och tänker inte rätta till det.det är en del av bloggen.
Martina: jag vet att du skrev så för och vara snäll... Men är det inte kommentarer när jag skriver negativa saker så är det om något annat...

Marre sa...

Det är inte jag som har skrivit det marielle. antagligen någon som har tagit mitt namn föör att du ska bli sur på mig..:S

Marielle sa...

och det är så jäkla omoget och hålla på så... det är för f-n sandlådenivå.... VÄX UPP