söndag, november 07, 2010

flytthjälp

i fredags festade vi och under kvällen/natten händer det en del både på positiva och negativa saker. En sak som var väldigt negativt att jag började hyperventilera och känna ett tryck i bröstet ett tag .... men efter ett tag så gick det över.... Det är andra eller tredje gången på kort tid som det händer.... jag kan tänka mig varför det händer,,, men inget som jag tar upp här om varför jag tror det är så.
det som var roligast under fredagen var att vi sjöng singstar hos moncia på förfesten.
sen igår flyttade pappa till stan, känns konstigt, jag var där hela dagen.när vi hade fått i ordning det mesta som vi flyttaade så firade vi med lite champange,sen blev det en trevlig eftermiddag, min farbro o siv var också med.
var hemma i strö ett tag och tog en del grejor som skulle med till stan, det kändes mycket konstigt att se huset i strö utan möbler. känns konstigt att tänka att nästa gång jag ska hem till pappa är det här i stan och inte på gården...
sen igår kväll var jag hos jennie, drack lite vin,,men kände mig riktigt trött så jag kände jag bara ville hem och ha en myskväll framför tvn och så blev det. klockan 23,00 var jag hemma och började kolla på anna-phil med snacks till. Det blev en lugn kväll för alla ... kändes också konstigt att det var sådan lugn kväll ,,, var riktigt länge sen vi hade det...
idag är det söndag... ska kolla fotbollen .... hoppas rätt lag vinner... HIF

2 kommentarer:

Mocki sa...

Är alltid lika skoj att sjunga singstar:)

marielle sa...

ok.....