tisdag, november 02, 2010

färdig med uppsatsen

äntligen är jag klar med min uppsats. Känns riktigt bra nu och jag är faktiskt ganska nöjd med den, När jag hade handledning på den så tyckte min handledare att den var bra skriven men att det fanns vissa saker i texten som jag skulle utveckla mer. Det har tagit sin lilla tid och skriva den. satt och räkna ihop timmarna igår och kom upp i hela 18 timmar. Men de två första timmarna jag satt och skriv var helt bortkastat... jag var helt fel på det och fick tänka om och börja skriva på nytt igen. Men sen kom jag på rätt spår och sen har det fungerat rätt bra,bara lite svårt och begränsa sig och rätta sig efter max antal sidor. Men tror fakltiskt att jag kommer få godkänt direkt på den utan att behöva komplettera... Men man ska tyvärr inte vara för säker, har jag lärt mig när det gäller malmö högskola. de kan tyvärr säga en sak ena gången men sen andra gången låter det annorlunda.Men en sak är säker jag har gjort mitt yttersta i denna uppsats.
Nu har jag helt ledigt i en vecka... ska bara ta det lugtn. och ta dagen som den kommer... Men nu snart ska jag fika med diana. tycker jag är värd en god fika efter ett hårt slit med uppsatsen

5 kommentarer:

Diana sa...

Är övertygad om att du fixar detta!! En fika är man alltid värd ;).

Mocki sa...

Du ska vara nöjd ju. O klart du ska ha minst godkänt för den med.

Marielle sa...

tack för fika stunden diana. trevligt som alltid....
tack monica...

Anonym sa...

Tack själv för ett roligt och inforikt samtal igår...

Du är för härlig, Go Girl!!

Kram Jessica

Marielle sa...

tack själv jessica för samtalet... Det var ett trevlig samtal.... om både det ena och det andra :)ni andra skulle bara veta vad vi pratar om...
ha det bäst jessica tills vi hörs igen