onsdag, november 24, 2010

Pendlare

ja, då kommer det bli sämre för mig som pendlar med tåg till Malmö. Vad tänker de politiker bla Cecilia Lind med när de godkände att öresundstågen inte ska stanna i Eslöv o Höör längre efter den 12 December utanför rusningstrafiken?? Vill man inte som kommun politiker "väna" om sin stan och se till att kommuninvånarna kan fortsätta pendla till sina jobb. Men Cecilia har väl aldrig åkt tåg om hon ska någonstans, hon tar väl taxi eller nåt. visst det kommer gå pågatåg men de kommer inte gå så ofta.... så helt klart blir det försämringar för oss 60.000 kanske som bor i Mellanskåne, allt för att hässleholm/kristianstad ska få 7 minuter kortare restid till malmö.

4 kommentarer:

marre sa...

Bla ,bla , blaa...

Du som snyltar drinkar och middagar från dina vänner, har nog råd till att betala lite extra på tågkortet, och att tåget ej stannar i Eslöv kanske andra tycker är skönt.

Den riktige marre !! sa...

Du som kommenterar under Mitt allias Marre kan sluta med det.. för bara så du vet så vet Marielle att inte det är jag som kommenterar.. så om du försker att göra mig o marielle ovänse så kan du ju fet glömma det !!

Kom på ett eget namn istället för att ta ett namn som både jag och marielle har som smecknamn ! Jävla nörd !!!!

Diana sa...

Löjligt att ta någon annans namn när man skriver något elakt!! Förstår inte varför folk inte vågar stå för det de tycker och tänker. Jag känner den riktiga Marre och jag vet att hon aldrig skulle skriva något sådant så du behöver inte försöka mer!!

Marielle sa...

tack den riktiga marre och dina för ett stöd. den fejakade marre är en nörd som inte har ett eget liv ... och beteer sig på sandlådenivå...den riktiga marre, diana och jag är bättre än så och tänker inte sjunka till den nivån...
och den fejkade marre har ingen anning vad den pratar om.... tänker inte ta åt mig, har bättre saker och lägga min energi på...