onsdag, mars 23, 2011

snart dags för 24 timmars hemtenta

sitter och förbereder mig lite för 24 timmars tenta nu på fredag, kollar föreläsningar på it´s learning, de få böcker jag har och lite anteckningar så jag vet ungefär vad de handlar om, så jag inte behöver leta så mycket efter littratur när jag skriver hemtentan på fredag. Är lite nervös för den, var ju ett tag sen man skrev en sådan, om jag kommer ihåg rätt så var det i början av utbildningen. Men det kommer säkert gå bra, försöker tänka positivt ...

sen idag blev jag klar med mitt paper om utvecklingsamtal och IUP, det har varit intressant och skriva om den men det är svårare än vad vad ni tror, för det är inte bara och skriva, det ska vara vetenskapligt och inte bara allmänt ... Det jag menar är att man ska styrka det man skriver om med kurslittratur/teorier och på så sätt blir det då mer vetenskapligt. MEn nu är det allså färdigt. Blev ganska nöjd men man vet ju aldrig vad examinatorn vill läsa. det återstår och se ... vi hörs när vi hörs

Inga kommentarer: