fredag, mars 18, 2011

föräldramöte

i torsdags hade jag examination av min grupps dramatisering av föräldramötet. Vi skulle planera, genomföra ett föräldramöte och klassen var då föräldrarna. Det var en rätt nyttig övning så man vet lite hur det är och hålla i ett föräldramöte och hur det kan vara på ett sådant.
min grupps föräldramöte gick bra och det som jag skulle säga gick över all förväntan, var nervös men trots det så pratade jag fritt och läste inte i mina papper. Känns sjukt bra att jag klarade det.
Vår basgruppshandledare var mycket nöjd så nu kan jag lägga det bakom mig och koncentrea mig på mitt paper och 24 timmars hemtenta sen blir det att börja planera sitt examensarbete. Sjukt att jag bara har 1 år kvar av utbildningen....
ha en trevlig helg

1 kommentar:

Anonym sa...

ja, det var verkligen roligt att det gick så bra! :)//K