onsdag, mars 02, 2011

betydelsefull vän

det var verkligen kul och prata med dig ikväll, David även om det inte blev så länge. Men det är ju förståligt, du jobbade ju. Kul och höra att du fortvarande trivs med ditt jobb,fast du har jobbat där kanske i snart 10 år.
Jag sitter här och minns din, min och Carl-Adams goda tid.När vi nästan varje helg träffades. Ni lyste verkligen upp min tillvaro.Olika minnen dyker upp i mitt huvud nu och jag sitter och ler... vilken sjukt rolig tid det var. Ni är två fina och underbara människor som är värda det bästa.För ni har gett så mycket glädje till mig. Jag skulle kunna skriva om massa saker som vi gjorde men det ska få stanna mellan oss tre, det har ingen annan med och göra.
jag saknar den tiden ibland men som allt annat så går livet vidare och vi lever var sitt liv, fast vi har kontakt då och då.... vilket glädjer mig och säkert er med. jag menar, vi var så mycket ihop innan så det är klart att man fortsätter och undra hur den andra har det. (så är det för mig i alla fall)
Jag blir alldelses varm när jag tänker på er. Jag tänker på hur förälskad jag var i en av er, ,men trots det så svek du inte mig utan kunde fortsätta vara vän med mig och det är jag glad över. Tror faktiskt att min vänskap med er har betytt en del för er för vi höll ihop i flera år.
den vänskapen vi hade och fortvarande har trots den har förändras ligger mig väldigt varmt om hjärtat.
Det var allt för mig.....

Inga kommentarer: