söndag, oktober 10, 2010

varför

först var allt jätte trevlig, vi sjöng singstar, pratade och hade kul... alla tillsammans ... men sen när vi kommer ner till puben så pratar inte vissa med mig... inte när jag ställer med mig baren när de kommer ditt,de går och sätter sig, jag går ditt,,, står där ett tag, ingen säger något ....jag går därifrån. Sen när det skulle stänga så följde jag inte direkt med dom ut utan skulle säga hejdå till en person. kom ut därifrån 3 min senare än de andra .... jag skyndade mig för jag visste de hade bråttom hem... men när jag kom ut var där ingen.... skickade till dom och frågade varför de inte väntade ett par min extraa. jag menade inget illa med det men sen hade jag skrivit i ett inlägg på facebook nåt om falskhet, kommer faktiskt inte riktigt ihåg.... Men så fort jag skriver något negativit så tror vissa att de handlar om de direkt.... MEN DET BEHÖVER DET INTE GÖRA. det kan ju vara om min familj, om mina vänner på skolan, mina andra vänner...

Inga kommentarer: