måndag, oktober 04, 2010

besviken på familjen

igår fick jag reda på en sak eller för ett par dagar sen egentligen. Det är en sak som rör familjen och det som håller på och hända inom famijen nu. kommer dock inte skriva om vad det gäller för det är FÖR FAMILJÄRT ELLER PRIVAT. Men jag är sjukt besviken på min familj,. alla i familjen går ut förra torsdagen för att fira en sak men de ringer inte mig. jag fick veta nu i torsdags av pappa att de hade varit ute och firat saken som nu gått i " hamn"
har kännt länge nu att jag inte riktigt känner mig att jag är en del av familjen utan duger typ som hushållerska. och detta som hände nu gör ju inte det bättre. men sak som blir säkrare och säkrare ... de ska inte lura mig på något som jag har rätt till....
men nog om detta skrev ju igår att jag skulle skriva om min helg men orkar inte... det hände mycket roliga saker och ni som var med vet ju vad som hände ;) så det blir ingen recention över helgens bravader...
nu ska jag äta

2 kommentarer:

Jessica sa...

Tänker på dig!!

Jag finns här för dig Marielle.

Marielle sa...

tack jessica. Det betyder mycket