onsdag, oktober 20, 2010

vad jag 'är duktig

idag har jag suttit och skrivit på min uppsats i 3 timmar. Det var en jobbig del som jag skriv på nu... Det skulle handla om miljön och hur de jobbar på min partnerförskola jämnfört med en reggio Emila förskola i Italien. VIlka som är de största skillnaderna osv.Det var rätt svårt och veta vad man skulle skriva men jag fick till slut ihop en text om det i alla fall. tror det blev ganska bra till slut. Men nu är jag riktigt trött, ska hem och vila lite. sitter på bibblan ochs skriver, tycker det funkar rätt bra, skriver mer konceentreat då. hemma är det alltid något som stör.
Sedan ikväll blir en trevlig kväll.... tror jag... får se helt enkelt
19,10
har en trevlig kväll med bengan. vi har ätit pizza och nu sitter vi och snackar ...och kollar på tv
22,07
bengan gick för en stund sen. kul att jag och bengan kommer så bra överrens.... och alltid har något och prata om.Sen efter han hade gått så fick jag ett ryck och börja städa toaletten och avloppet till duchen... uch , inget trevligt och göra det. sen har jag också hunnit med och prata med Jessica. kul och prata en stund.

Inga kommentarer: