onsdag, oktober 26, 2011

innan patrik kom in i mitt liv så var mitt liv sådär, mycket konflikter, jag mådde dåligt på grund av det... det var få saker som var ljust i mitt liv då... Men efter jag träffade patrik så har mitt liv förändras totalt. jag har en person som älskar mig för den jag är och som jag älskar tillbaka. Allt som har med patrik och mig och vårt förhållande är underbart. Ångrar inte en enda sekund med patrik. Det som är tråkigt att mina " kompisar" har visat sig rätta jag en efter en. jag må inte vara den bästa vännen, men många av er har gjort alla fel en vän kan göra... det har tagit tid att förstå varför ni har gjort som ni gjort men nu vet jag. Ni kan inte sätta er över mig som ni tidigare gjort, jag säger ifrån mycket mer nu än tidigare. och det största av allt är er avundsjuka.... mer än så skriver jag inte.... men det kvittar, är det såhär ni vill ha det så visst gärna för mig. trycker bara det är tråkigt ... men en det är bara jag som tycker det.... en sak jag vet att jag och patrik är lyckliga med varandra och kommer förbli det.... det finns inget eller något som kan ändra på det.... det var allt för mig för denna gången.

Inga kommentarer: