fredag, oktober 14, 2011

examensarbetet klart

jag har precis skrivit klart mitt examensarbete, nu ska den bara lämnas in för handledning en sista gång innan den förmodligen ska till slutseminariet, där två stycken ska opponera på mitt arbete...får se hur det går då... men det är en senare fråga. nu ska jag njuta lite av att den är färdigskriven.... underbart. Jag har lärt mig en del också under resans gång,både om mig själv och om andra adopterade . Jag kommer lägga ut uppsatsen som en länk här när den är godkänd av högskolan. Sen efter helgen är det på det igen, men då är det matte som gäller.... uch hur ska det här gå-..... det måste gå bra .... det är bara så.... men som jag skrev innan så ska jag njuta av en underbar helg med mitt hjärta innan jag behöver tänka på nästa vecka och vad som ska göras då... ha en underbar helg

Inga kommentarer: