söndag, oktober 02, 2011

en trevlig lördag

igår firade jag min födelsedag hos pappa...vid tvåtiden åkte jag upp till pappa och då började vi med maten, det skulle bli rostbiff,potatisgratäng, och sallad och rödvin till det. Riktigt gott var det. De som var hos pappa, var givitvis min pappa, siv, mitt underbara hjärta, svärföräldrarna och daniel och hans familj. Det blev bättre än vad jag trodde de skulle bli, var ju första gången våra föräldrar träffades "privat". Sen blev det tårta och kaffe.... vi satt där till halv 10 sen gick vi hem....
fick också fina presenter,presentkort, kokbok, pappa bjöd på maten och siv hade gjort tårtorna...
riktigt trevligt men lite ovant är det fortvarande och ha sån lugn kväll...
det var allt för mig för denna gången

4 kommentarer:

Jessica som är klok som en bok sa...

Grattis igen gumman!

Det glädjer mig så oerhört att din födelsedag blev trevlig och att du har ett så underbart liv...
Tror att lugna kvällar med kärleken bara är bra för dig, även om det är ovant och rastlösheten säkert träger sig på.

Det är då du slipper onödiga konflikter med avundsjuka "vänner" och annat som stör din fina vardag.

Satsa på dig/er själv nu och kör ditt race!

DET ÄR DIN TUR NU :)

Kram Jessica

Marielle sa...

hejsan Jessica:
tack så mycket....det glädjer mig att du är så glad för min skull att jag äntligen börjar få det bra i mitt liv. jo. det med lugna kvällar är säkert bra för min del men det är ovant nu i början, blir nog lätt så när man har festat varje helg i några år....
jag och Patrik satsar på oss och vår kärlek, vet att det är folk som är avundsjunka på att jag har börjat på det bra, men jag bryr mig inte och de kan ju bara försöka förstöra mellan mig och patrik... det kommer inte gå...
STORT tack jessica, för att du är glad för min skull... det värmer mer än jag kan säga i ord... hoppas du får en underbar vecka då du får vila lite och ro om dig själv...
kram

Patrik sa...

Hej Jessica.

Det glädjer mig mycket att höra att du är glad för mig och Marielle. Mitt liv har aldrig varit såhär bra någonsin. Men nu när jag har Marielle i mitt liv så mår jag som en kung. Jag kan lova att jag kommer göra allt jag kan för att Marielle ska ha det så bra som hon är värd. Hon betyder allt för mig, och vill inte att nån ska förstöra det vi har tillsammans. Jag hoppas på att en dag jag och Marielle ska kunna komma upp till er i Norge och hälsa på er. Men tills den dagen kommer, så kommer jag att göra allt som krävs av mig för att mitt gullgryn ska ha det bra i sitt liv med mig =))

Jessica sa...

Hej Patrik !

Tack för de varma orden. Ni är hjärtligt välkomna till vår fartfyllda vardag i oslo, och vi ser båda framemot att träffa dig Patrik :)

Sköt om er
Jessica