lördag, oktober 08, 2011

vår nya lägenhet

i dagarna som har varit så har jag och Patrik flyttat till kanalgatan... några goda vänner har hjälpt oss... och nu för en stund sen så har jag och patrik gjort fint i lägenheten med lite dukar och prynadsaker,,, vår lägenhet är Super fin... med våra fina möbler ... älskar allt i den.... vi har verkligen tänkt till när hur vi skulle inreda den.... så nu passar allt ihop på ett bra sätt...
Ikväll blir det födelsedagsfest/ inflyttningsfest ... blir en del som kommer... ska bli kul... Detta är dagen på något nytt och något fint...
sen i Janurari kommer jag flytta in helt med en del grejojr... och jag och patrik blir helsambosar då... jag känner att jag vill ha kvar lägenheten på södergatan ett tag till i alla fall.... tror det blir bäst ...
nu har jag inte tid och skriva mer....guldgrynet kallar på mig...
vi hörs

Inga kommentarer: